loading...
♥اللهم عجل لولیک الفرج♥‏ 18+
خواجه بازدید : 297 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

امضاء شناسي


كساني كه به طرف عقربه هاي ساعت امضاء مي كنند انسانهاي منطقي هستند.
كساني كه بر عكس عقربه‌هاي ساعت امضاء مي کنند دير منطق را قبول مي كنند و بيشتر غير منطقي هستند.
كساني كه از خطوط عمودي استفاده مي كنند لجاجت و پافشاري در امور دارند.
كساني كه از خطوط افقي استفاده مي كنند انسانهاي منظم هستند.
كساني كه با فشار امضاء مي كنند در كودكي سختي كشيده‌اند.
كساني كه پيچيده امضاء مي كنند شكاك هستند.
كساني كه در امضاي خود اسم و فاميل مي نويسند خودشان را در فاميل برتر مي دانند.
كساني كه در امضاي خود فاميل مي نويسند داراي منزلت هستند.
كساني كه اسمشان را مي نويسند و روي اسمشان خط مي زنند شخصيت خود را نشناخته‌اند.
كساني كه به حالت دايره و بيضي امضاء مي كنند، كساني هستند كه مي خواهند به قله برسند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لبحند من از روی اجبار عکس عکاس است وگر نه من بی ♥ تو ♥ خنده کجا و من کجا آقا جان ! جمعه ای گذشته و من غمگینم که چرا نیامدی ... و جمعه ای در راه است که من را امید به زندگی می دهد ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سن شما دوست عزیز چقدر است
    در كدام قسمت فعاليت كنيم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 5,633
  • بازدید کلی : 256,943
  • کدهای اختصاصی
    پیج رنگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد نمایشگر رتبه سایت در گوگل
    مترجم سایت

    مترجم سایت

    +1
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    +1
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    کسب در آمد! SEO: SEO Reports for khajeh.rozblog.com رتبه:

    رنک الکسا

    عشق منحصر به فرد :
    پ نه پ